Posters en artikelen

Moderator: Mud-squad

Posters en artikelen

Berichtdoor Carla. » Wo 02 Mrt 2016, 13:07

Hi!

Ik ben pas verhuisd en bij mijn ouders liggen bergen tijdschriften en posters uit mijn Tokio Hotel fan tijd. Ik heb jarenlang gezegd dat ooit nog eens helemaal uit te zoeken en op te bergen in de mappen die ik jaren geleden er eens voor gekocht had. Ik heb dat nooit gedaan en nu ik verhuisd ben heb ik eigenlijk al helemaal geen zin meer om dat naar mijn nieuwe huis te brengen om het daar verder te laten verstoffen. Daarom wil ik er graag iemand blij mee maken.

Ik heb er helaas geen foto's van (kan ik wel een keer maken als ik weer bij mn ouders ben), maar ik ben fan geworden in 2006 en ik denk dat dat tot ongeveer 2011 heeft geduurd.. Ik kocht alle tijdschriften die er te krijgen waren wanneer er maar een klein dingetje over de band in stond en heb jarenlang een abonnement op de hitkrant gehad. Alle artikelen zitten nog in de tijdschriften zelf, dus dat moet ook nog allemaal uitgezocht worden.

Ik wil hier dus graag iemand blij mee maken. Een kleine vergoeding zou fijn zijn, maar ik geef het nog liever aan iemand die er misschien helemaal geen geld voor heeft maar er wel écht iets mee gaat doen. Ik ben bang dat het hele pakket makkelijk over de 10 kilo heen gaat, dus dat gaat €13,25 aan verzendkosten kosten... en die zijn wel echt voor de koper.

Laat het alsjeblieft hieronder weten als je interesse of vragen hebt (voor het overzicht liever geen privéberichten sturen thanks!).
~ Destiny can't be changed,
all roads lead to the same destination.

Gebruikers-avatar
Carla.

Terug naar Marktplaats