Tokio Hotel Daily News.

Moderator: Mud-squad

Re: Tokio Hotel Daily News.

Berichtdoor Herbie » Vr 05 Sep 2014, 20:33

@ Eline en Larissa;

Het is wel het album. ;) Ik kreeg onderstaande bericht in mijn mailbox van universal.

THE NEW ALBUM
"KINGS OF SUBURBIA"
Germany 10/03
International 10/06
"Kings Of Suburbia is a feeling that means everything and nothing at the same time."
Bill Kaulitz

The Soundtrack for the moment when you are at the top of your own universe, no matter how small or huge it may be.

With their debut album in 2005, Tokio Hotel rose to become the most successful German rock band of the last 20 years. Seven million copies of their releases have been sold worldwide, and with around 160 Gold and 63 Platinum awards in 68 countries and well over 100 national and international awards, Tokio Hotel is an international phenomenon. Never before had a German band won an American MTV Video Music Award - Tokio Hotel won as "Best New Artist", as well as the Japanese MTV Music Award for "Best Rock Video", four Latin Music Awards and five European Music Awards. A career utterly without parallel.

Bill and Tom Kaulitz (25) moved to California overnight at the absolute height their fame. Submerged in the anonymity of Los Angeles, their experiences there lent them new creativity and inspiration which they used to write and produce their fourth international studio album
"Kings of Suburbia".

With a total of eleven tracks (or fifteen on the deluxe version) "Kings Of Suburbia" demonstrates how the past flows into the present, making room for new influences and ideas, pointing the way noisily to the future. An uncompromising, single-handed musical process, characterized from the song writing right down to the production by the close collaboration between twins Bill and Tom.

"Kings Of Suburbia" will be released on Oct. 3 (Germany) / Oct. 6 (International) and is available for pre-order now:

Standard Edition (CD)
Amazon

Deluxe Version (CD+DVD)
Amazon, iTunes and Google Play

Limited Super Deluxe (CD+DVD, Box-Set)
Amazon
Watch us talking about our new album ‚Kings of Suburbia'
on Youtube.

Gebruikers-avatar
Herbie

Berichtdoor Daria » Vr 05 Sep 2014, 20:41

Inmiddels ben ik daar ook achter.. Maar op dat moment had je alleen een titel en een datum. Daar kon je toen nog niet met zekerheid van zeggen of het het album was of een single.
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Berichtdoor Herbie » Za 06 Sep 2014, 18:05

^Jaaa haha, das waar

Gebruikers-avatar
Herbie

Berichtdoor xTHx » Ma 08 Sep 2014, 18:43

Hoi allemaal, ik ben hier al heeeeel lang niet meer geweest. In 2007 ben ik fan geworden van Tokio Hotel en ben toen een aantal jaar overal heen gereisd om ze te kunnen zien. Maar sinds ze in Amerika wonen is dit eigenlijk een beetje verwaterd (I know, shame on me) terwijl ik altijd heb geroepen dat Tokio Hotel 4 life was ;) Ik heb af en toe eens gegoogled hoe het met ze was maar ik kwam niet veel tegen. Nu zag ik dat er een nieuw album aan komt en dat good old TH TV terug is! Omg zo leuk om te zien hoe ze veranderd zijn, maar toch nog hetzelfde zijn als jullie begrijpen wat ik bedoel :) Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album, al moet ik zeggen dat ik alles behalve zo hysterisch als vroeger ben (ja, ik was echt erg). Ik ben ze wel altijd leuk blijven vinden. Ik vroeg me alleen af, wat heb ik gemist de afgelopen jaren? Kan iemand me een korte samenvatting geven wat ze gedaan hebben? Wonen Georg en Gustav ook in Amerika? Dat Tom een vriendin heeft heb ik gezien... dat was even slikken, ik was er van overtuigd dat ik met hem ging trouwen haha!! Komt dan maar goed uit dat ik daar niet op gewacht heb en zelf nu samenwoon ;) Ik hoop dat ik nog welkom ben hier en ik niet dit topic verpest met mijn lange verhaal, maar wist even niet waar ik het anders moest plaatsen! Liefs
xTHx

Berichtdoor Daria » Ma 08 Sep 2014, 19:12

- Georg heeft zijn haren geknipt
- Tom en Bill hebben nieuwe honden
- Bill heeft zijn kapsel honderd keer veranderd en had ooit een baard
- Tom heeft een baard en donkere haren
- De tweeling had ook ooit nog een app waarmee ze fans op de hoogte hielden
- Georg en Bill hebben inmiddels instagram
- Tom en Bill hebben in de jury gezeten van de Duitse Idols
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Berichtdoor fietsmandje » Ma 08 Sep 2014, 19:23

En dan ook nog, nee Georg en Gustav wonen niet in Amerika, maar wonen gewoon nog in Duitsland :)

En verder van harte welkom terug :)
Afbeelding
Nobody's perfect-Hi, my name is Nobody Welcome to my Imagination
Gebruikers-avatar
fietsmandje

Berichtdoor xTHx » Ma 08 Sep 2014, 20:33

Dank jullie wel! :D alleen dat van die app wist ik niet! Maar dan heb ik gelukkig niet zoveel gemist!:) zijn jullie altijd diehard fan gebleven of het ook een tijdje iets minder gevolgd? Fanbase is wel uitgedund volgens mij! Zijn ze wel met het nieuwe album van plan om ook weer in Europa te touren?
xTHx

Berichtdoor Angelique » Ma 08 Sep 2014, 21:46

Ik moet zeggen dat het bij mij ook een poosje minder geweest is, maar een jaar geleden ofzo kreeg ik opeens de smaak weer te pakken!
Afbeelding

God grant me the serenity
To accept the things I cannot change
The courage to change the things I can
And wisdom to know the difference
Gebruikers-avatar
Angelique
Moderator
Moderator

Berichtdoor syllie1992 » Ma 08 Sep 2014, 22:21

Ik ben al die tijd zeker nog die hard fan gebleven hahah :) en ik denk wel dat ze met het nieuwe album wel weer in Europa zullen gaan touren, aangezien ze in Europa toch nog wel de meeste fans hebben, ook al is de fanbase inderdaad nogal uitgedunt.
syllie1992

Berichtdoor xTHx » Di 09 Sep 2014, 08:23

Haha wat goed dat je die hard fan gebleven bent, hoe ben je de afgelopen jaren doorgekomen dan als er niet veel uit kwam van hun? Op een gegeven moment wordt het dan toch een beetje saai? Ik ben wel hun muziek blijven luisteren en dvd's etc. terug kijken, maar gewoon niet meer dagelijks mee bezig en heb ze niet actief gevolgd. Ik ben benieuwd of ze hierheen komen. Ik ga dan wel niet meer dagen in de rij slapen voor een concert en pak wel zitplaatsen ofzo haha! :D
xTHx

Berichtdoor Daria » Di 09 Sep 2014, 08:34

Ik ben ook nog altijd ontzettend fan gebleven. Gewoon veel luisteren en nog blij worden van de muziek.
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Berichtdoor JIWONiKONIC » Di 09 Sep 2014, 17:04

~ Daily Update;

NEW!
Teaser of the song "Run, run, run"

Link
2019.07.03
Gebruikers-avatar
JIWONiKONIC
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor LizxTH » Di 09 Sep 2014, 17:37

Ik heb zo'n spijt dat ik nu al naar het liedje heb geluisterd :c MAAR OMGGGGG VIDEOCLIP <3 *\O/* *\O/* *\O/*
Gebruikers-avatar
LizxTH

Berichtdoor Daria » Di 09 Sep 2014, 20:43

Dat nieuws made my day!
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Berichtdoor syllie1992 » Di 09 Sep 2014, 22:33

xTHx schreef:Haha wat goed dat je die hard fan gebleven bent, hoe ben je de afgelopen jaren doorgekomen dan als er niet veel uit kwam van hun? Op een gegeven moment wordt het dan toch een beetje saai? Ik ben wel hun muziek blijven luisteren en dvd's etc. terug kijken, maar gewoon niet meer dagelijks mee bezig en heb ze niet actief gevolgd. Ik ben benieuwd of ze hierheen komen. Ik ga dan wel niet meer dagen in de rij slapen voor een concert en pak wel zitplaatsen ofzo haha! :D

Hahah als het om Tokio Hotel gaat wordt het nooit saai :P maar ja ik ben gewoon nog veel met hen bezig geweest en natuurlijk luisterde ik hun muziek ook nog best vaak :) Ja ik ben ook benieuwd of ze naar hier komen, de ene keer denk ik van wel, maar de andere keer ben ik bang van niet, maar ja daar zullen we wel achter komen :) Ik heb nog nooit voor de hal geslapen xD Maar ik ben gewoon bang dat als ik dat doe dat ik op de dag van het concert geen energie meer heb, dus doe ik dat maar niet :) Ook bij hun tour die gaat komen ga ik dat niet doen, denk ik :) En ja, als ze niet hier komen ga ik wel naar DE en België, was ik eigenlijk sowieso al van plan, maar ach :)
syllie1992

VorigeVolgende

Terug naar Nieuws