Love Don't Break Me [29/04/2016]

Moderator: Mud-squad

Love Don't Break Me [29/04/2016]

Berichtdoor BibiTotoLover » Vr 29 Apr 2016, 21:34

Link

Love Don't Break Me

De videoclip is eindelijk verschenen! Wat vinden jullie ervan?
Stream het nummer ook zo vaak als je wilt op Spotify!
Je kan het nummer ook al kopen via iTunes, of meteen de hele EP reserveren die verschijnt op 20 Mei.

Afbeelding
18.03.2017 // 19.03.2017 // 07.11.2017
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Re: Love Don't Break Me [29/04/2016]

Berichtdoor syllie1992 » Vr 29 Apr 2016, 22:43

Het nummer en de clip zijn echt zo mooi.

Bij mij is alleen het probleem dat ik absoluut niet digitaal ben xD Ik luister eigenlijk nooit online naar muziek, behalve wanneerr het net uit is, dan kijk ik op YouTube. Voor de rest luister ik nog altijd naar cd's :$ Daarom ben ik mij ook nog niet zeker of ik de EP ga kopen, ik bedoel, ik kan het wel kopen, maar heeft dat wel nut voor mij als ik het toch verder niet luister, misschien 1 of 2 keer, maar verder heb ik alleen mij cd-speler opstaan, maar aan de andere kant wil ik Bill wel supporten in dit project en daar hoort het kopen van de EP ook bij, maar aangezien de EP pas 20 mei uitkomt heb ik nog even om erover na te denken wat ik ga doen :)
syllie1992

Berichtdoor BibiTotoLover » Zo 01 Mei 2016, 14:32

syllie1992 schreef:Het nummer en de clip zijn echt zo mooi.

Bij mij is alleen het probleem dat ik absoluut niet digitaal ben xD Ik luister eigenlijk nooit online naar muziek, behalve wnnr het net uit is, dan kijk ik op YouTube. Voor de rest luister ik nog altijd naar cd's :$ Daarom ben ik mij ook nog niet zeker of ik de EP ga kopen, ik bedoel, ik kan het wel kopen, maar heeft dat wel nut voor mij als ik het toch verder niet luister, misschien 1 of 2 keer, maar verder heb ik alleen mij cd-speler opstaan, maar aan de andere kant wil ik Bill wel supporten in dit project en daar hoort het kopen van de EP ook bij, mar aangezien de EP pas 20 mei uitkomt heb ik nog even om erover na te denken wat ik ga doen :)

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Maar ik hoop toch wel dat er een fysieke uitvoering van zijn EP komt. Aangezien er ook een Vinyl bij zijn art book zit, geloof ik wel dat er van zijn EP minstens een CD komt..... hoop ik dan..... :=
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor syllie1992 » Zo 01 Mei 2016, 22:25

BibiTotoLover schreef:
syllie1992 schreef:Het nummer en de clip zijn echt zo mooi.

Bij mij is alleen het probleem dat ik absoluut niet digitaal ben xD Ik luister eigenlijk nooit online naar muziek, behalve wnnr het net uit is, dan kijk ik op YouTube. Voor de rest luister ik nog altijd naar cd's :$ Daarom ben ik mij ook nog niet zeker of ik de EP ga kopen, ik bedoel, ik kan het wel kopen, maar heeft dat wel nut voor mij als ik het toch verder niet luister, misschien 1 of 2 keer, maar verder heb ik alleen mij cd-speler opstaan, maar aan de andere kant wil ik Bill wel supporten in dit project en daar hoort het kopen van de EP ook bij, mar aangezien de EP pas 20 mei uitkomt heb ik nog even om erover na te denken wat ik ga doen :)

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Maar ik hoop toch wel dat er een fysieke uitvoering van zijn EP komt. Aangezien er ook een Vinyl bij zijn art book zit, geloof ik wel dat er van zijn EP minstens een CD komt..... hoop ik dan..... :=

Ja, dat hoop ik ook :) Een fysieke uitvoering is ook veel leuker, de vreugde die je voelt wanneer het dan bij je thuis bezorgd wordt en natuurlijk een aanvulling op je verzameling. Digitaal dan heb je dat niet, voor mij voelt dat nogal gewoontjes, ik weet niet. Ik hoop eerlijk waar dat zolang als ik leef CD's gewoon blijven bestaan, anders ga ik toch echt in actie moeten komen :$
syllie1992

Berichtdoor BibiTotoLover » Zo 01 Mei 2016, 23:46

syllie1992 schreef:Ja, dat hoop ik ook :) Een fysieke uitvoering is ook veel leuker, de vreugde die je voelt wanneer het dan bij je thuis bezorgd wordt en natuurlijk een aanvulling op je verzameling. Digitaal dan heb je dat niet, voor mij voelt dat nogal gewoontjes, ik weet niet. Ik hoop eerlijk waar dat zolang als ik leef CD's gewoon blijven bestaan, anders ga ik toch echt in actie moeten komen :$

Hahaha, jaa ben het helemaal met je eens! Ik kom wel mee in actie hoor. :tp:
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor syllie1992 » Ma 02 Mei 2016, 12:19

BibiTotoLover schreef:
syllie1992 schreef:Ja, dat hoop ik ook :) Een fysieke uitvoering is ook veel leuker, de vreugde die je voelt wanneer het dan bij je thuis bezorgd wordt en natuurlijk een aanvulling op je verzameling. Digitaal dan heb je dat niet, voor mij voelt dat nogal gewoontjes, ik weet niet. Ik hoop eerlijk waar dat zolang als ik leef CD's gewoon blijven bestaan, anders ga ik toch echt in actie moeten komen :$

Hahaha, jaa ben het helemaal met je eens! Ik kom wel mee in actie hoor. :tp:

Hahah, mooi zo :P Hoe meer mensen er mee doen hoe beter :) Ik bedoel, dan is de kans van slagen ook groter xD
syllie1992

Berichtdoor BibiTotoLover » Di 03 Mei 2016, 11:24

syllie1992 schreef:Hahah, mooi zo :P Hoe meer mensen er mee doen hoe beter :) Ik bedoel, dan is de kans van slagen ook groter xD

Jaa, helemaal waar! :D
Ik las trouwens in ene Tweet van De-code dat er geen fysieke uitvoering komt van de EP. Is dat Duitse logica ofzo? Wél een Vinyl plaat uitbrengen van 1 nummer, maar geen normale CD met 5 nummers? :ggg:
Zal wel aan mij liggen...
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor syllie1992 » Di 03 Mei 2016, 12:47

BibiTotoLover schreef:
syllie1992 schreef:Hahah, mooi zo :P Hoe meer mensen er mee doen hoe beter :) Ik bedoel, dan is de kans van slagen ook groter xD

Jaa, helemaal waar! :D
Ik las trouwens in ene Tweet van De-code dat er geen fysieke uitvoering komt van de EP. Is dat Duitse logica ofzo? Wél een Vinyl plaat uitbrengen van 1 nummer, maar geen normale CD met 5 nummers? :ggg:
Zal wel aan mij liggen...

Hmm, geen idee, ik snap de logica ook niet helemaal, hahah xD Zeker ook als je kijkt naar het aantal fans dat graag een fysieke uitvoering zouden willen hebben. Als ik hun was zou ik er gewoon een fysieke uitvoering van uitbrengen, maar ja, ik weet ook niet hun reden waarom ze hebben besloten om dat niet te doen.
syllie1992

Terug naar Nieuws