Nieuws Gevonden? LEES EERST DIT!

Moderator: Mud-squad

Nieuws Gevonden? LEES EERST DIT!

Berichtdoor PerfectFool » Ma 07 Feb 2011, 21:04

Nieuws Gevonden?

Vanaf heden kan weer iedereen nieuws posten! Dus kom jij nieuws tegen over Tokio Hotel en is het nog nergens te vinden op Tokio Hotel Holland? Aarzel dan vooral niet en post het hier.
Om het nieuws en onze portaalpagina wat overzichtelijk te houden, zijn er wel een paar regeltjes waar je op moet letten.
Je tekst moet in correct Nederlands geschreven zijn, kan je niet goed overweg met het vertalen, kan je de Engelse versie neerzetten samen met je bron. Een moderator zal er dan voor zorgen dat het er in het Nederlands komt te staan.
Vermeld steeds je bron! Bronnen zijn belangrijk voor de juistheid van het nieuws.
Ook de opmaak van een nieuwsberichtje is vrij simpel van principe;

[center][size=150] TITEL [/ size]

[img]PLAATJESlink [/ img][/ center]

tekst

[url=LINKbron]bron[/url]

Kom je niet tot de opmaak, maar dump je enkel het nieuws neer. Nieuws is immers belangrijker dan de mooiheid van je berichtje. De eerste moderator die het nieuws te zien krijgt kan voor de opmaak van je berichtje zorgen.

LET OP!
Zorg ervoor dat de foto die je als nieuwsfoto post niet breder is dan 490 pixels.
Anders rekt de portal pagina uit ;)
Gebruikers-avatar
PerfectFool

Re: Nieuws Gevonden?

Berichtdoor CherryXMoon » Ma 07 Feb 2011, 21:15

Oky, best leuk :D maar hadden we niet een nieuwsteam daarvoor?
I mean, niet lullig bedoeld ofzo maar stel dat er een fan iets te weten komt over TH maar die blijkt niet de enige te zijn? Dan hebben we straks honderden dezelfde berichten over 1 hetzelfde onderwerp :').
Afbeelding
Gebruikers-avatar
CherryXMoon

Berichtdoor Pepper » Ma 07 Feb 2011, 21:34

Ik denk dat het wel losloopt ;)
Als je gewoon even checkt of het er niet al staat komt het wel goed. Ik denk dat niemand als een blinde stier direct als een gek topics gaat aanmaken.

Ennn de modjes houden een oogje in het zeil ;)
Gebruikers-avatar
Pepper
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor DeinEngel » Ma 07 Feb 2011, 21:43

maar kijk dit soort nieuwsberichten zouden er bijvoorbeeld kunnen komen. En dan moeten jullie ze weer verwijderen, gewoon veel werk allemaal. Dus ik vind het makkelijker als het nieuwsteam blijft. (en nee, niet omdat ik nu nieuwsteam ben/was), maar gewoon omdat ik denk dat de nieuwsteamie's weten dat ze vanaf de beginpagina, de foto's ook moeten linken naar het desbetreffende bericht, en dat soort dingen. En ookal heb ik het idee dat er de laatste tijd meer modjes dan nieuwsteamie's nieuws erop zetten, snap ik niet waarom nu ineens iedereen nieuws erop mag zetten.

Maargoed nu over een voorbeeldje van een bericht dat als nieuws erop zou kunnen worden gezet.

Bill heeft een berenmuts-sjaalcombinatie

Afbeelding

BREAKING NEWS

Bill is vandaag gezien op het vliegveld van Japan met een berenmuts-sjaalcombinatie. Het blijkt dus dat Bill geen allergie voor huisstofmijten heeft anders had hij deze muts nooit kunnen dragen. Verder vind hij nepbont niet goedkoop uitzien, want zoals iedereen weet dragen ze geen echt bond (omdat ze tegen dieren eten/gebruiken in kleding etc zijn).

Ook was op het vliegveld duidelijk te zien dat hij een nieuwe septum heeft, eerst had hij een ronde, maar tegenwoordig huppelt hij er met een rond, die aan de onderkant open is.

bron

DeinEngel

Berichtdoor Jeem » Ma 07 Feb 2011, 21:49

Dat is een WOLVENMUTS :\
Een Beer die wit met grijs/zwart is, ooit gezien? Nee.
Dat is een wolven muts mensen :') :V

Maar, wel tof dat iedereen dan nieuws kan posten. Dan krijgen users ook eens de kans om een schouderklopje te ontvangen voor het vinden en mededelen van nieuws! :D
"Be fearless and fuck Everyone."

Step into the world called Fiction
Gebruikers-avatar
Jeem
Slash Queen

Berichtdoor DeinEngel » Ma 07 Feb 2011, 21:51

dat kon nu ook al, alleen moest je even een nieuwsteamie bp'en. En die zeiden ook heus wel bedankt en alles. Maargoed, ik vind het allemaal een beetje raar.

En dan is het een wolvenmuts, maar het gaat om het idee he :duh:

En ik heb nog even een idee bedacht, kijke ik snap Jamie's opmerking wel, als we nu een topic maken waarin iedereen kort zijn/haar gevonden nieuws kan posten. Dan komt er een nieuwsteamie en die maakt er een berichtje van. Zo kan toch iedereen zien waar het nieuws vandaan komt
DeinEngel

Berichtdoor Pepper » Ma 07 Feb 2011, 21:57

Ik snap je bezwaren, aangezien we die delen, maar zijn toch als team tot de conclusie gekomen dat dit wellicht beter werkt.

Als het goed is heb jij, en de rest van het nieuwsteam, gister een pb'tje van me ontvangen over deze zaak met nadere uitleg tot het hoe en waarom van deze beslissing. Gezien het feit dat daar geen reactie op kwam ging ik er niet vanuit dat we op weerstand zouden stuiten vanuit het betreffende team.

Mocht het echt een chaos worden, wat ik alsnog niet zie gebeuren aangezien alle leden hier wel snugger genoeg zijn om uit te maken wat wel en wat niet belangrijk is, kunnen we het altijd weer terugdraaien.
Gebruikers-avatar
Pepper
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor kelly-v » Di 08 Feb 2011, 18:57

men is een wereld wijde tokio hotel dag aan het organisen en men wil dat alle landen mee doet er is al een datum en alles.
op de site zelf staat allee uitleg en de landen en steden die al meedoen staan er ook bij (zelf canada doet mee dus het is echt wereld wijd he XD).
misschien moet nederland ook mee doen
en zijn er misschien ook belgen die er een in mechelen of leuven of wijnegem of maasmechele of antwerpen willen maar niet in zo een franse streek zoals nu al in brussel he. ^
dit is de site met alles op ps het is wel in engels
http://allzusammen.skyrock.com/
Gebruikers-avatar
kelly-v

Berichtdoor DeinEngel » Di 08 Feb 2011, 19:06

^kan dit niet beter in het meeting-topic?
DeinEngel

Berichtdoor Daria » Di 08 Feb 2011, 20:15

DeinEngel schreef:^kan dit niet beter in het meeting-topic?

Inderdaad.
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Re: Nieuws Gevonden? LEES EERST DIT!

Berichtdoor rebecca_th » Wo 23 Mrt 2011, 07:17

ik vind het juist leuk en handig dat iedereen nu nieuws kan posten, want ik ergerde me er aan dat ik zelf geen bericht kon maken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
rebecca_th

Berichtdoor BibiTotoLover » Di 12 Apr 2011, 11:44

Hoe plaats je in Godsnaam een Image in je onderschrift.. ik kom er niet uit.. -.-
18.03.2017 // 19.03.2017 // 07.11.2017
Gebruikers-avatar
BibiTotoLover
♦ Beheerster ♦
♦ Beheerster ♦

Berichtdoor Misha » Di 12 Apr 2011, 15:08

In dit topic staat uitgelegd hoe je je onderschrift veranderd, en daar kan je ook je vragen stellen over de accountinstellingen :) Om een afbeelding toe te voegen, gebruik je de volgende code:
[img] -link afbeelding- [/link.] (zonder dat puntje), of het knopje met "Img" dat je boven je bericht ziet.
Like a small boat on the ocean
Sending big waves into motion
Like how a single word can make a heart open
I might only have one match, but I can make an explosion
Gebruikers-avatar
Misha
Moderator
Moderator

Berichtdoor bill4everme » Zo 24 Jul 2011, 11:16

ik heb nieuws over Bill :D
hij heeft een nieuwe piercing in zijn lip
hier een foto :P

http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2011/ ... 3i4nh3.jpg

het stond ook in een Italiaans blad genaamd: 'Big'
en in een Italiaanse tokio hotel poster special genaamd: 'Poster rock'
bill4everme

Berichtdoor fietsmandje » Zo 24 Jul 2011, 11:25

Heel goed dat je het nieuws in de gaten houdt, maar over Bills nieuwe piercing is al een topic aangemaakt en kun je hier vinden.

Als je weet wat er in dat artikel staat en er een vertaling van kunt geven, kun je in het sub 'Media' een topic openen zodat we er allemaal van kunnen genieten :)
Afbeelding
Nobody's perfect-Hi, my name is Nobody Welcome to my Imagination
Gebruikers-avatar
fietsmandje

Terug naar Nieuws