Nieuwe single!

Moderator: Mud-squad

Nieuwe single!

Berichtdoor Herbie » Za 02 Feb 2019, 07:06

De nieuwe tour, Melancholic Paradise staat al voor de deur. En bij een nieuwe tour hoort natuurlijk nieuwe muziek! Vannacht hebben de heren dan ook hun nieuwe single gelanceerd met de verrassende naam: Melancholic Paradise.
Hieronder de link, wat vinden jullie ervan?

https://tokiohotel.lnk.to/melancholicparadise

Gebruikers-avatar
Herbie

Re: Nieuwe singel!

Berichtdoor Astrid » Di 05 Feb 2019, 17:49

ik vind het best een leuk nummer, tof ook die nieuwe invloeden erin zoals die trompetten.
las op hun facebook page heel veel commentaar, dat het teveel zou lijken op dream machine, teveel autotune etc.
die autotune vind ik zelf ook wel iets te. maar ik vind het best naar voor ze dat er alleen maar zoveel negatief wordt gereageerd onder bijna elke post, dan denk ik stop dan met het volgen/(openbaar) reageren..

oh en "i'm high on life" vond ik ook niet erg creatief, die hebben we nogal vaak eerder gehoord. :ggg:

maar ik hou persoonlijk ook wel van dit soort muziek, jammer dat er geen CD komt maar een EP.

wat vind jij er zelf van Herbie? en andere mensen als die er nog zijn :+
It's all about falling in love with yourself and sharing that love with someone who appreciates you, rather than looking for love to compensate for a self love deficit.
~03-06-2006~18-05-2007~08-10-2007~14-10-2007~
~04-03-2008~14-06-2008~23-02-2010~21-03-2015~07-11-2017~15-05-2019
Gebruikers-avatar
Astrid

Berichtdoor Daria » Do 14 Feb 2019, 14:47

Ik had zelf een beetje verwacht dat ik 'm tegen zou vinden vallen. Wat op zich zo is, maar niet zo erg als wat ik verwacht had. Het is niet helemaal mijn smaak, maar ik had iets anders verwacht. Dream Machine ben ik inmiddels grotendeels aan gewend, al vind ik niet alle nummers leuk.
Gebruikers-avatar
Daria
Moderator
Moderator

Berichtdoor Herbie » Wo 06 Mrt 2019, 14:45

Astrid schreef:ik vind het best een leuk nummer, tof ook die nieuwe invloeden erin zoals die trompetten.
las op hun facebook page heel veel commentaar, dat het teveel zou lijken op dream machine, teveel autotune etc.
die autotune vind ik zelf ook wel iets te. maar ik vind het best naar voor ze dat er alleen maar zoveel negatief wordt gereageerd onder bijna elke post, dan denk ik stop dan met het volgen/(openbaar) reageren..

oh en "i'm high on life" vond ik ook niet erg creatief, die hebben we nogal vaak eerder gehoord. :ggg:

maar ik hou persoonlijk ook wel van dit soort muziek, jammer dat er geen CD komt maar een EP.

wat vind jij er zelf van Herbie? en andere mensen als die er nog zijn :+

Ik vind het aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant is het nog meer van hetzelfde. Ik ben er een beetje over in twee strijd haha

Gebruikers-avatar
Herbie

Terug naar Nieuws